أجمل نغمات الفنان محمد حماقى - كولكشن منتقى من أرقى ما غنى

السلام عليكم
دى مجموعه نغمات منوعه
من أرقى ما غنى
الفنان محمد حماقى
-----------------------------------------------
نغمة


ليه لأ لما انت دايب , ليه تفضل عنى غالب
جواك انا لسه سايب , حنين لأحلى غرام

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire
-------------------------
نغمة

مريت بتجربتين أو تلاتته , وكنت بنهى الحكايه ببساطه
مش هو ده اللى بدور عليه


لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire


----------------------------

نغمة
اللى انا فيه حقيقي الله اعلم
زى ماكون فى الآخر بحلم
ده اللى يشوفها يقف متلصم

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

----------------------------------
نغمة
ياللى غايب عن عنيا , وسايبني وانا قلبي معاك
إرجع تانى . حتى ثانيه , وإرحم قلبي اللى بيهواك

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediaire

-----------------------------
نغمة
كان مالى , باللى جرالى أنا كان مالى

لاكنت كده ولا كان ده حالى , بسأل سؤالى يا ليالى جاوبيني
ليه زادو , أشواقى وإحترت فى بعادو
نسيني طب إيه اللى إستفادو .. أنا لو قصادو هعتب عليه

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

---------------------------------
نغمة
ليالى قبلك مش عايز أعرف كام , دى سنين كتير وأيام

محسوبه على عمرى
دلوقتى جمبك  هبدأ حياتى معاك , انا مستحيل أنساك
ياللى معاك عمرى

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

--------------------------------
نغمة
بحب واحده  سكتها صعبه , وتقيله تاعبه قبلى ناس كتير

قالو عنها أذكى ولا ليها مسكه , وبجد واثقه انى سهل أطير

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

-------------------------
نغمة

قصرت السكة انا كده انجزت
داخلها بتقل واظن لحظت
وان كان لعنيك , بصلى بعنيك وانا مستعد اموت فيها لو عوزت

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire
---------------------------------
نغمة
أول ليله عينيك توحشنى , وقلبي يحلم بيك

أول مره أحس بإنى كلى ملك إيديك
قول يا حبيبي أنا .. ايه اللى جرالى معاك
قول يا حبيبي أنا .. إزاى شغلنى هواك

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

-------------------------

نغمة
قالو فيكي حنان زياده , ربنا ضايفو
لأ وفيكي جمال فى روحك , لوحدى انا شايفو

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

---------------------------
نغمة
لسه بتخاف من الفراق , لو تيجي سيرتى

لو شفت عيني بتبكى , هتدمع عينيك
يعنى صوتى بيوحشك لو شفت صورتى
بتحس بيا حبيبي لما بحس بيك

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

----------------------------
نغمة
مين بياخد بالو منك .. بعد منى

فى حضن مين بتحس إحساسك بحضنى
مش قصدى حاجه انا بس بطمن عليك

حبيت أسلم , أعمل إيه أصلك واحشنى

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

-----------------------------
نغمة
حالا دلوقتى , تفهمنى , انا بالنسبه لك مين

انا من قلبك , من أيامك , من كل حياتك فين

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

----------------------------
نغمة
بتضحك , طيب إضحك . وإبقى شوف مين يوم يسامحك

لما تندم على اللى قلتو ندم كبير
أسامحك , آل أسامحك , لو بموت ولا يوم هصالحك
أصلك انت كسرت فيا حاجات كتير

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

---------------------------
نغمة

خلينا نعيش أنا وانت لبعض حبيبي شويه
هنفكر ليه , فى ليالى فاتتنا وأيام جايه

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

------------------------------
نغمة

خلص الكلام كلو , قلبي أنا مالو
قاسى فى هواه , وتعب معاه , ولا حس بيا
كان كل شئ ليا , وجرح كتر فيا 
شوف كام سنه , آه من اللى انا شفتو بعنيا


لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

------------------------------
نغمة
مش كنت تتكلم , شايفنى بسيب إيديك وبضيع

ناديني وقلى ليه بتبيع , لو غلطه هتعلم
ازاى كده هنرجع , هوانا ماعدش زى زمان
وفيه يجمعنا تانى مكان , الفرقه دى بتوجع

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

---------------------------

نغمة
ليه يا حبيبي  بتسأل قلبك , انا هنسى ولا أنا هفضل جمبك
هو انا كان بإيديا أحبك , لما هيبقى بإيدي أنساك

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

---------------------------------
نغمة
أيوه لسه لك مكان فى قلبي , بس مش واقفه عليك سنيني

مش هموت علشان مانتاش جمبي , أصلك انت مش اللى بيحييني

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

--------------------------------
نغمة
طب واحده واحده , وبلاش كل ده  يجي مره واحده , هتجنن كده

لو ده النظام معاك بالشكل ده , ماقدرش عليه

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

--------------------------------
نغمة

زمان , كان كل أملى لقاك . سنين عدو ولا حسيت
لاقيت أحلامى وانا وياك , لاقيت أكتر مانا اتمنيت
انا حضنك انا حنانك , انا مخلوق علشانك
لو تخلص سنين عمرى , يضيع عمرى وبستناك

لتحميل النغمات | إضغط هنا - mediafire

-------------------------
نغمة

يانا يانا يانت , بكره هتشوف
يانا يانت والله لاتشوف
هتيجي هتيجي , مين يسيب حد كل مابيهواه

لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

-------------------------

تحياتى :: سمير الطاهر

تعليقات

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة