نغمات ألبوم حاتم فهمى 2011 - لسه بإيديا


أجمل النغمات من ألبوم حاتم فهمى 2011 - لسه بإيديا
نغمات ألبوم حاتم فهمى الجديد 2011 - لسه بإيديا


-------------------
نغمة عادى مكمل أنا لوحدى - حاتم فهمى 2011
لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

انا لوحدى وماوقفتش حياتى عليك , عادى نكمل وعندا فيك , بقيت أقوى ماكنت زمان
لاهتشوفنى فى يوم بندم  على أيام , فضلت أحلم فيها بأوهام , وشى التانى أهو بيبان

-------------------------------------------------
نغمة أنا بوعدك - حاتم فهمى 2011

أنا بوعدك من الليله , مش هنسى حبك ليله
إطمنى وانتى معاااياااا
طول عمرى بحلم بيكي , خلاص بقيت أنا ليكي
بقى لينا مع بعض حكاااايه

-------------------------------------------------------
نغمة جالك قلب - حاتم فهمى 2011لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

كده تسيبني , بتحسبني .. فى بعدك يوم حبيبي هعيش
ده انا بخبي , جراح قلبي , ده انا بعدك حبيبي ماليش

--------------------------------------------------------
نغمة (1) هعمل أى حاجه - حاتم فهمى 2011
لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

هعمل اى حاجه علشان أقربلك , يعنى كل شويه هقابلك
المهم انى أدخل قلبك وأبقى معاك

-----------------
نغمة (2) هعمل أى حاجه - حاتم فهمى 2011
لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

قفلت , هجيبك أنا كده كده بطريقتى
بكره بعدو أو دلوقتى , آل فاكرنى هضيع وقتى وهستناك

-------------------------------------------------------
نغمة كلمتنى - حاتم فهمى 2011
لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

أنا من الليله ديا خلاص , هنسى الدنيا وانسى الناس
وعشان يكمل الإحساس ... هاخدك لبعيد
بص فى عيني يلا وقول , اللى تحس بيه على طول
مهم العمر بينا يطول حبك هيزيد

---------------
نغمة لما بقابلو - حاتم فهمى 2011
لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

لما بقابلو وابقى معاه
حبيبي بنسى الدنيا وأبقى دى وياه
حبيبي ببقى ساعتها نفسى أشيلو فى عنيا


-----------------------------------------------------------
نغمة زى ماتيجي - حاتم فهمى 2011
لتحميل النغمه | إضغط هنا - mediafire

زى ماتيجي , ومش هحسبها . هما اللى بيحسبو خدو إيه
ده للى نصيبي  , هشوفو هشوفو , اللى انا هتعب نفسى عليه
أيام عشتها , طولها بعرضها
ليه هشيل همها بتاع إيه

---------------------
تحياتى :: سمير الطاهر

تعليقات

المشاركات الشائعة